02.11.2018
სამყარო , სადაც ყველა ერთმანეთს ეხმარება!
მიზანი- მულტფილმის ნახვა და განხილვა
რესურსი-https://www.youtube.com/watch?v=LnQQC5xIiwg&t=390s
შედეგი-მოსწავლემ შეძლო ბომბორას,გოგონას, მეეზოვის,ძაღლის, მოსწავლეების
ქცევის დადებითი და უარყოფითი მხარეების დანახვა, ისაუბრეს ინდ-ად, წყვილში, იმსჯელეს როგორ გარემოში ურჩევნიათ თვითონ ყოფნა, რატომ. დახატეს ნახატები- როგორ დავეხმარები სხვას.
ქცევის დადებითი და უარყოფითი მხარეების დანახვა, ისაუბრეს ინდ-ად, წყვილში, იმსჯელეს როგორ გარემოში ურჩევნიათ თვითონ ყოფნა, რატომ. დახატეს ნახატები- როგორ დავეხმარები სხვას.
21.11. 2018
მეორეკლასელის შესაძლებლობებისა და სირთულეების „სკივრი“
მიზანი - ბულინგი- ჩაგვრა, გააზრება
რესურსი- https://www.youtube.com/watch?v=XU2a-Ny1TH0 ვიდეორგოლი
შედეგი - მოსწავლეებმა ვიდეორგოლის ნახვის შემდეგ, გამართეს მსჯელობა გაიხსენეს საკუთარი განცდები , განიხილეს სიტუაციები და შეძლეს წამოჭრილ სირთულეებზე საუბარი, პრობლემის გადაჭრის გზების დასახელება და კონფლიქტების მოგვარება.
07.12.18
ეტიკეტის აუცილებლობა!
მოსწავლეებმა ნახეს ვიდეორგოლი, აზრთა გაცვლის შემდეგ
https://www.youtube.com/watch?v=Gxa4f5Cz3kE
https://www.youtube.com/watch?v=3peZj3IZFCk
შეძლეს საუბარი ქცევის წესებსა და ეტიკეტზე, შეიმუშავეს ეტიკეტის წესები და მხიარულ იმიტირებულ თამაშებში განახორციელეს ჯადოსნური სიტყვების გამოყენებით.
21.12.
მე-პიროვნება ,შემაჯამებელი პრაქტიკული სამუშაო.
მოსწავლეებმა შეძლეს საკუთარი ,,მე,, გაეაზრებინათ .ვინ ვარ მე, ვისთან ვმეგობრობ, რა მომწონს,, ოჯახში როგორ ვიქცევი, სკოლაში როგორი ხასიათი მაქვს.
ითამაშეს წყვილებში, ერთმანეთი დაახასიათეს, მეწყვილის საუკეთესო თვისება დაასახელეს, გაარკვიეს რა საერთო ინტერესი აერთიანებს მას სხვებთან და ერთად როგორ იცხოვრონ სკოლაში.
Комментариев нет:
Отправить комментарий